lördag 20 december 2008

You can call me karatekid

Jag var förbi min storebror med lite julklappar till hans barn.
Ja, jag har en storebor oxå=)
Jag och maken började prata om att vi hade tänkt att börja med någon form av kampsport. Vi hade tänkt att göra detta om ett bra tag, typ 2010. Men brorsan hade andra planer och sa att han ska börja med ju-jutsu i början på nästa år och ville att vi skulle haka på.
Nu har jag och maken suttit här hemma och tänkt lite och kommit fram till att det inte är en så jäkla dålig idé.
Så nu har vi anmält oss till ju-jutsu till våren. Kul va!=)
Men det kan vara ont om platser så vi får se om vi kommer med, men det vore superkul att träna med brorsan också!

Ja just det, utöver ju-justu kan man även träna kickboxning och yoga, superkul!!!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar