fredag 19 december 2008

Dagens träningspass

Så efter att jag brottat ner Trötter stod jag på löpbandet och körde 6 km.
Det gick riktigt bra. Jag tänkte att jag ska springa precis som jag vill och det gjorde jag.
Jag började med 5 minuter rask gång och sedan 2 kilometer i ett lagom tempo. Efter 2 km tog jag en minut gång i raskt tempo och sedan öste jag på. Och oj vad jag kunde! Jag har lyckats öka min förmåga ganska mycket sedan jag stod på bandet sist.
Jag körde en låt från Matrix Revolution Soundtrack som är 10 minuter lång och låg på över 10 km/h nästan hela låten=)
Efter 4 km tog jag en till break och gick ca 2 minuter innan jag tuffade på de sista 2 km.

Det var superskönt att få gasa på lite, inte för att jag var tvungen utan för att jag ville=)
Det är galet vilken skillnad jag känner nu jämfört med när jag har tränat tidigare. Nu känner jag mer att jag vill träna än att jag måste tränat. Det är ju helt kanon!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar