måndag 8 december 2008

Troll är inte välkomna hos mig!


Min träningsvärk i vänster skinka har eskalerat kraftigt under dagen. Jag förstår inte hur jag kan vara så otroligt otränad.

Låt mig kärringjogga en timme och jag har inga problem med benen dagen efter. Men om jag råkar kliva upp och ned på en pall några gånger eller behöva göra några utfall/knäböj så är jag förstörd i flera dagar...

Nu har jag bara lust att "springa" till gymmet och tokträna ben.

Men vi tar det lungt nu, en dag i taget!!! Det kommer bli mycket ben i veckan i alla fall.

Åhh, det är bara så frustrerande.

Men jag ska inte låta trollet äta min tid pga frustration...Jag vet ju nu att jag kommer göra något åt det i alla fall!

Dumma troll är förbjudna hos mig just nu!

Kram

Hahahah, det måste var världens fulaste troll. Jag har gjort det själv!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar