söndag 7 december 2008

Schema för min vecka 50

Jag har fnulat lite på hur jag ska få in allt denna vecka och kommit fram till följande schema.
Måndag - gymmet 06:30 - armar och axlar
Tisdag - gymmet 06:30 - crosstrainerpass
Onsdag - kväll ute - löpning
Torsdag - vila
Fredag - löpning ute (kanske på lunchen?)
Lördag - gymmet 10:30 - pumppass
Söndag - vila

Det är ju inte omöjligt och det skulle kunna gå, men självklart tänker jag göra som jag har gjort denna vecka och känna på hur det känns i kroppen.
Jag hoppas att schemat ska hjälpa mig att fokusera på att ta en dag i taget, och jag tänker inte ha något monster på min axel som själ tid om jag måste göra ändringar i schemat.

En ny vecka, underbart, nu kööör vi!

Kram

1 kommentar:

  1. Du är helt otrolig, jag vet att du kommer att grejja detta, du är grym//Syster E

    SvaraRadera