onsdag 17 december 2008

Alla negativa tankar ska bort

Mitt nästa mål, alla negativa tankar ska bort!
Jag trodde att jag var en extremt positiv person och att jag var en liten solstråle hela tiden. Nu har jag insett att det inte är på det sättet.
Jag ler på utsidan men på insidan härjar troll och mörker. Okej, så farligt är det inte men jag inser att jag tänker mer mörka tankar än jag trodde att jag gjorde.
Så nu ska vi få bort dem!
Vi har börjat med att ta bort orden måste och misslyckande och nu går vi steget längre.
Innan varje träningspass ska jag tänka följande:
"Tänk om det här är det passet, passet då allt bara flyter och allt känns bra! Om jag inte gör detta pass skulle jag då missa det bästa passet för året?"
Och inte tänka:
"Tänk om det här passet är det jobbigaste som gör att jag ger upp träningen!" men som jag har kommit fram till så är jag inte den som ger upp och därför är den senaste tanken helt befängd!

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar