måndag 29 december 2008

Är du galen kvinna?!?

Igår på pumpen så tänkte jag flera gånger "Är du galen kvinna?" om instruktören.
En helt befogad tanke då hon var så himla klämkäck hela passet igenom.
Hon lassade på en massa vikter och jobbade och slet och gav råd om hur mycket vikter vi skulle ha på stången. För mycket för att jag skulle klara av det och jag tänkte varje gång "Är du galen kvinna?".

Jag glömde bort detta helt efter passet och har inte tänkt på det förrän idag då jag frågade mina kollegor om de skulle ut och springa på lunchen.
Min kollega tittade på mig med uppspärrade ögon och sa sedan:
"Är du galen kvinna?"

Hahah, skönt att för en gång skull få vara den där hurtiga som folk stör sig på. Idag är det jag som är den galna kvinnan=)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar