lördag 20 december 2008

Ont i huvudet...

Jag har idag haft så ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Verkligen skit ont!
Konstigt, för jag hade det förra lördagen oxå. Och jag har inte druckit någon alkohol dagen innan så det är inte där problemet ligger!
Då, lixom idag, vaknade jag riktigt sent och hade huvudvärk redan när jag vaknade och det höll i sig hela dagen. Om jag tagit värktabletter har huvudvärken dämpats men inte försvunnit.
Dock har jag äntligen blivit av med den. Det är riktigt skönt.
Det känns som om det har att göra med att jag legat för länge i sängen. Jag är superstel i axlarna när jag vaknar och huvudvärk som kommer lixom från axlar/nacke och upp i bakhuvudet.
Hmm, får ta mig upp tidigare i morgon och se om det blir bättre.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar