söndag 28 december 2008

Nyårslöften?!?

Ja, då är det snart nyår och helt plötligt är det 2009. Sjukt, vad tiden går!
Då är frågan om man ska ge några nyårslöften? Jag vet inte, jag är lite emot att ändra/lova saker bara för att det är början på något. Jag känner att har man inte tänkt igenom saker och ting ordentligt så ska man inte förhasta sig bara för att det är något nytt. Om man har tänkt igenom allt är det ju bara att köra oavsett vilken dag i veckan/dag på året det är. Jag är alltså stor avståndstagare till "måndagsstartaren".
Ja, jag vet att jag kanske kastar lite sten i glashus här. Jag började ju träna måndagen 1 december... Hehe... Men det var annorlunda=)

Jag och maken har i alla fall sagt att 2009 ska bli ett år där vi satsar på träning. Inga löften, bara en inriktning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar