måndag 29 december 2008

Min blogg - min träningskamrat

Hela tiden när jag tränar tänker jag på vad jag kan skriva om just det träningstillfället på bloggen. Jag känner efter och tänker mycket mer än jag skulle göra om jag inte hade bloggen.
Jag använder mig av bloggen för att hålla reda på olika mål jag har men även mitt motto synligt så att jag inte ska glömma det etc. Detta gör bloggen till ett viktigt verktyg för mig.

Jag tycker att min träningsdagbok i bloggform hjälper mig otroligt mycket att nå mina mål och lära mig saker om mig själv. Även att kunna gå tillbaka och ta lärdom av saker som kanske ramlat bort på färden är ju kanon!

Jag är glad att jag börjat träningsblogga. Om du har tankar på att göra det oxå kan jag bara säga go for it.

Gå in på www.blogger.com och gör din egna sida!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar