lördag 27 december 2008

Tappa greppet?

Idag har jag varit ute på en långpromenad och boostat lite solljus. Mycket skönt, och jag är glad att jag kom upp ur den där jäkla soffan.
Jag och maken har verkligen inte gjort något de senaste två dagarna förutom att ligga och dåsa i soffan. Usch vad dåligt man mår av det såhär i efter hand.
Men idag tog jag mig ut i solen och gick en lång promenad.

Det är härligt att vara ledig, men jag tycker att det är jobbigt oxå. Först får man in alla rutiner och allt rullar, sedan ska man vara ledig och sova till 12:00 och äta på udda tider och bara förstöra den rutin man byggt upp.

Men nu är det inte så mycket att göra. Nu är det bara att plocka upp där man slutade.
Jag tror inte att man ska tänka så mycket kring det. Det är bara något som måste göras och när väl hjulet börjat rulla är man på banan igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar