söndag 30 november 2008

Uppladdning inför månadens första morgonpromenad

Okej, då sitter man här på första advent och börjar planera morgondagen. För att hinna med en timmes gång på morgonen måste jag hoppa ur sängen 06:15.
Jag lägger fram mina kläder redan ikväll så att jag bara kan glida i dem och komma ut i friska luften. Väl ute brukar det vara riktigt skönt men det är bara det otroliga motståndet när man ska vakna och upp ur sängen som är det svåra.

Men 06:15 tänder jag lampan och går upp. 06:15 kommer jag att vara pigg och hoppa ur sängen. 06:15 kommer jag att vakna pigg och glad. Positivit tänkande är inte allt men det kan ta mig en jäkla bit på vägen.

Vi får se hur det går... Jo det kommer gå bra, för jag hatar att dammsuga så det är inte ett option att förlora "Maken utmanar".


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar