fredag 28 november 2008

Kort fakta om mig

Här kommer en kort fakta om mig...

Jag heter Linnea och är född 1984 vilket gör mig till 24 och ett halvt år i skrivandets stund.
Jag har aldrig tränat regelbundet utan är en periodare på max 2 månader med träning för att sedan göra uppehåll i 6 månader eller längre. Detta gör att jag inte har någon grundkondition. Sedan har jag både rökt och snusat men som tur är slutade jag röka för över 2 år sedan och slutade snusa 21 december 2007 så snart har det gått ett år*bra bra hejja!*

Jag har för tillfället en matchvikt runt 75 kg... har inte vägt mig på ett tag, men jag tror att det är där vi landar. Och längden ligger runt 1,75 m.

Mitt mål med denna blogg är att ändra min livsstil, att bli starkare och att bli fitt!
(mer konkreta mål kommer senare!)

Jag bor tillsammans med världens bästa kille som jag har valt att kalla maken i denn blog. Honom kommer jag nog att blanda in ganska mycket i mitt bloggande så han kommer nog att nämnas ganska ofta.

Okej, har ni fått en känsla nu för vem jag är? Sjukt otränad men med en vision om att det går att ändra.

Ha det så länge så kommer mina mål snart upp.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar