söndag 30 november 2008

Jag har en utanföräktenskaplig relation...

Jag börjar inse att jag har en yttligare relation än med maken. Den lyckligt utvalda är min TV. Jag har inte riktigt reflekterat över hur mycket jag egentligen sitter och stirrar på dumburken...
Hmm, funderar på om man kanske skulle dra ner på det och röra lite på sig i stället.

Jag har räknat ut att jag på ett år i runda slängar ser på närmare 2000 timmar. Det kan ju omöjligt vara normalt... det är ca 83 hela dagar per år!!! Det är helt sjukt...

Jag blir själv chockad av dessa resultat... detta måste katigorisera mig som en soffpotatis!!!

Nu kommer lite ångest krypandes. Skönt att jag har mitt nya motto att luta mig tillbaka på.

"Tag en dag i taget, gör det jag ska göra idag resultat kommer med tiden. Jag kan!"

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar