fredag 25 september 2009

20 000 kr utmaningen

Ni har väl inte glömt att jag har en utmaning som sträcker sig över 3 månader och där målet är att under denna tid spara ihop 20 000 kr till bosparande.
Något som jag trodde skulle bli tufft från början men som jag nu inser kommer bli näst intill omöjligt...Men om jag inte kommer hela vägen har jag i alla fall kommit en bra bit på vägen.
Nu har lönen kommit, räkningar har dragits, svångrämmar har dragits åt och det jag då kan lägga undan till bosparande är 4 241:-
Detta innebär att jag under två månader har sparat ihop 10 911:- vilket innebär att det saknas 9 089:-...Kommer bli svårt att få ihop det under den här månaden och nästa lön...

Totalt har jag nu ett bosparande på 15 911:-

Inte fy skam!!!

Vi fortsätter att spara och försöka få ihop till lite mer pengar!
Någon som har bra tips på hur man kan spara mer i månaden??? Jag är i idel öra=)

//Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar