onsdag 7 oktober 2009

Fortfarande 0:- spenderat

Den här veckan har jag inte spenderat några pengar alls. Idag kommer jag att spräcka den trenden när jag inte har lunch med mig. Då blir det -80:- men jag tycker ändå att det inte gör så mycket.

500 spänn i veckan känns som om det funkar mycket bättre än 1000:- i månaden som jag körde tidigare.

Oups nu fick jag reda på att jag ska ha utbildning på lunchen, vilket innebär gratis lunch!!! Jippie!!!

Om jag nu inte gör av med några pengar den här veckan så innebär det att jag har sparat 780:- på två veckor...Sjukt att jag bara har gjort av med 220:- på bio...
Fan vad jag är gryyym!

//Linnea

1 kommentar:

  1. Lär mig plezz! :) Jag är iofs bättre än någonsin med att inte spendera pengar i onödan och du är en riktigt bra inspirationskälla! :D

    SvaraRadera