tisdag 3 november 2009

Nu har vi hittat den!

Nu har vi hittat den. Vår framtida lägenhet!
Vi har skrivit upp oss på en 4-rummare, nybygge, och om vi ska få den måste vi bara få lånet klart med banken och betala in den första summan på 30 000:-.

Mötet med banken blir på torsdag och det blir spännande att se om vi kan få allt att gå ihop. Jag pratade snabbt med banktanten i dag och som det ser ut måste vi skjuta till lite pengar extra, ja närmare bestämt 100 000 kr till...Och då är det bara från mitt håll...

Ingenting är omöjligt, eller hur var det nu Gunde sa?!? Så nu kommer det bli 13 månader där jag och maken ska dra åt svångrämmarna till max.
Någon som har lust att haka på???

Uppdatering av vad detta innebär kommer inom kort!

//Linnea

1 kommentar:

  1. Det är så jäkla kul att ni har bokat lägenheten nu! Inte långt kvar tills den är eran på riktigt! :D
    Jag är SÅ PÅ att dra åt svångrämmen till max (vem fan kom på ordet svångräm, ugly as hell BTW!). Va lika inspirerande som vanligt så följer jag med på vågen... KRAM

    SvaraRadera